Tuesday, October 20

Makan - Makan...... Hari raya....

Semalam (19 Oktober 2009), Majlis Hari Raya diadakan.... buat pertama kali juga, aku x de nak prepare n masak apa2 untuk sebarang majlis...... selalunya aku akan sediakan sedikit juadah untuk dikongsi bersama..... tapi kali ni, aku jadi malas..... apatah lagi si kecil Farish tiada bersama (dijaga neneknya di Segamat), aku ambil kesempatan ketiadaannya untuk tebus kembali masa tidur aku.....hehehe.....

menu untuk majlis kali ni pelbagai.... ade rendang ayam.....lemang..... ketupat....soto...... laksa..... sate n kuah kacang.... kuih muih dan banyak lagi...... apa pun, aku cuma makan sate n kuah kacang n rendang je..... ini lah kesukaan aku.....pas tu sempat juga merasa laksa penang sikit...... menu lain bagi aku dah biasa sangat...... lagi pun sekarang ni aku dalam proses mengecilkan badan, so makan pun x de lah gelojoh cam biasa...kikiki..... apa pun majlis kali agak simple dan x formal tetapi melimpah dengan makanan yang cukup banyak..... diiringi alunan lagu raya......pas tu ada juga staff yang menyumbangkan suara yang sumbang menyanyikan lagu raya..... seronok juga la....

jom tgk gambar yang sempat aku snap....ZZzasssssssss.......


licin sehingga menjilat jari..... kami x membazir tau......


kak areeda..... maslinda...... kak hazami......


sempat pulak kak hajar n bob berduet yer.....

dah lama kita x bergambar berdua yer..... sebuk je budin tu....

No comments: