Tuesday, October 20

Farish Ohh Farish....


ntah apa farish buat sekarang ni yer.....

Dua tiga malam ni, aku kebingungan..... x tentu arah rasa rindukan di kecil Farish.... Farish tiada bersama aku n papa ketika ni.... neneknya nak jaga.... aku bagi je lah....hehehehe...baiknya hati kan... pas tu merana sorang2....mmmm....cadangnya aku nak tinggalkan untuk mak jaga hujung minggu ni.... memandangkan aku nak final exam akhir bulan ni..... tinggalkan Farish bersama mak harapkan dapat beri ruang untuk aku study...kononnnya la...... hampeh je..... tapi x de makna nya nak study..... kepala asyik duk ingat Farish je..... x sanggup aku berjauhan.....Farish.... Mama miz u much......


alalala tomei...tomei...

3 comments:

Lynn said...

erm....bila berjauhan ngan anak-anak asyik terbayang jer muka dia..hati ni nangis xsaper yg tahu...

Nur Shahirah said...

allah comelnyaaa...

anak lelaki banyak ikut muka ayahnya...

nanti dapat baby girl ikut muka emaknya hehehehe

ketutu said...

alalala blagak2 muka die