Thursday, December 18

Chocolate Yang Terbang Jauh...


Hari ini, aku masuk je office, aku dapat chocolate daripada Kak Yulie (Staff JB)... Katanya Cik Raziah (study kat NZ) kirim dan suruh bahagi2 kan untuk semua.... Daripada 1 bar, masing2 dapat la 2 potongan cube... Kebetulan giliran aku dapat yang sarat dengan hazelnut... woww... memang meriah.... Dah la chocolate ni terbang jauh nak sampai ke Jb ni.... Dari NZ.... Tapi, dengan kepala yang berat, hidung tersumbat berair2.... Aku juz gigit sikit je then passing kat Kerol untuk habiskan.... Apatah lagi chocolate tu manis sangat.... Memang x suka tau..... Cukup la sekadar merasa..... Aku bukan macam Kak Rina.... Hantu chocolate....huhuhu....

1 comment:

Rina said...

ptt nyer ko passing kat aku jer cokelat tu. bkn pass kat kerol. apa laa lu.