Wednesday, December 17

Aduhh.... Nak Demam Lagi Ke???

Sudah seminggu lebih aku tak update blog... bukan apa... malas jadinya.... Aku pun agak moody je semenjak 2 menjak ni.... Nape yer??? Hari ni pula, dah rasa macam nak demam... dari malam tadi aku kesejukan. Hari ni memang rasa sejuk sangat... Badan sakit2.. Padahal bukan aku buat kerja berat sangat pun. Tambah menyakitkan pula, wujudnya mata ikan dalam mulut aku.... Seksa rasa... Pada asalnya, gusi aku terjojos kene berus gigi.... Alih2 bertukar jadi mata ikan pula.... Sakitnya bukan kepalang.... Aku tak suka melayan sakit ni... Setakat demam selsema biasa tu nothing bagi aku..... Untuk tahun ni, aku merasa demam teruk masa lepas raya puasa hari tu.. Memang tak terbangun aku dibuatnya.. Selang 2 minggu, belum sempat demam yang itu sembuh sepenuhnya aku demam teruk lagi sekali... Tumbang lagi sekali... Itu la kan.... sebelum ni kononnya kebal, sikit2 tak heran.... sekali kena....mak aii.... Aku tak dapat bayang kan betapa seksanya.....
Apa aku nak buat hari ni???? Blurr....Blurr... Blurrr la.... Sejuk... Gigil.... Panas.... Semua rasa... Aduh..... Bila rasa cam ni, mula lah mengada nak minum ais laa..... makan ABC la.... Iissyyyyy......

2 comments:

Rina said...

ko pregnant ke? mcm tanda awal je tu. hehehe...

Maria Hadiey said...

masin mulut ko x pe gak....hehe...