Tuesday, December 23

Akhirnya...... Rezeki DaripadaNya Diperolehi!

Akhirnya, aku perolehi jua rezeki daripada Allah Yang Maha Esa. Aku bersyukur kepadaNya kerana Dia sudi memberi. Aku menerima kurniaanNya dengan penuh kegembiraan dan hati yang terbuka. Kurniaan ini akan mendewasakan lagi diri dan kehidupan aku ini. Tidak dapat aku gambarkan dan luahkan akan pemberian ini. Hanya Dia Yang Satu yang mengerti segalanya. Alhamdulillah..... Akan aku cuba berusaha yang terbaik untuk menjaga amanah yang telah diberikan kepada aku sehinggalah segalanya sempurna dan selamat hingga ke akhirnya....

5 comments:

Rina said...

tahniah! moga jd ibu yg baik. kan gua dah kata, lu ni asyik demam je. msti dah ada isi.

tahniah sekali lg. ko jgn ngidam yg bukan2 lak. penat kerol nak lyn nnt.

Unknown said...

tahniah n take care..krol kena byk bersabar layan karenah ibu2 mengandung ni tau... ;)

Maria Hadiey said...

tq k....give me more support....

Anonymous said...

tahniah! nanti dah beranak jangan lupa bagi tau aku!

Maria Hadiey said...

yer ler....nnt aku bg tau ko....