Tuesday, December 15

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN AKHIR.

10 DEC 2009, keputusan pepriksaan akhir akan dipaparkan di dalam portal pelajar. Entah kenapa, aku agak tidak kisah dengan keputusan kali ni. Selalunya, aku cukup berdebar-bedar menanti keputusan yang bakal dipaparkan. Aku pasrah dengan segala ketentuan. Untuk semester lepas, aku banyak ketinggalan kelas. Terlalu banyak Chapter yang tidak dapat aku capai dan pelajari. Hampir 10 minggu aku terpaksa tinggalkan kelas kerana melahirkan si kecil Farish. Sepanjang peperiksaan, aku tawakal je. Aku menjawab soalan peperiksaan sedaya mungkin. akhirnya, syukur lah. Aku lulus jua untuk semua subjek walau sedikit menurun. Untuk semester depan, entah macam mana pula yer....

2 comments:

Rina said...

tahniah.

1- sbb lulus n naik sem baru.
2- sbb nak dpt handbag lg 1.

hehehe...

ketutu said...

diam la kau