Thursday, July 30

Blurr...Blurr...

Tiba2 je aku jadi blurrr.... Kenapa? Kenapa dan kenapa? aku x sampai hati... Memang x sampai hati..... kenapa aku yang kena sampaikan? Kenapa??? Kenapa ramainya manusia hari ni yang hanya fikir salah orang..... Lepas tu terus nak jatuhkan? Kenapa? Aku memang x mengerti.... Kenapa tidak mereka berusaha kembalikan insan yang bersalah tu untuk berubah??? Bukankah itu lebih baik sebenarnya??? Ini tidak... Salah sendiri seboleh2 mahu ditutup ditimbus.... Salah orang bermatian-matian mahu dirungkai mahu dikorek..... Apa lah manusia jenis macam ni?? Ya Allah..... kepada siapa harus aku mengadu???? Aku x sampai hati...... x sampai hati..... Terasa cukup berat menanggung amanah yang diberikan secara tiba2 ni..... Apakah harus aku laksanakan amanah ni atau simpan sahaja amanah ini sendirian....? Tolong.......

1 comment:

wan Rusyaini said...

Kadang-kadang kita tidak diberi masa utk memilih. Segala yang berada di hadapan mata, baik di belakang mata, kita kena terima dan tempuh. Allah lebih kenal kita drp diri kita sendiri. Masalah yang datang hanya kerana kita kuat utk menggenggamnya.